Algemene Vragen

Hebben jullie ook een catalogus?
Nee. Ons assortiment groeit zo hard dat dit niet bij te houden zou zijn. Wel kunt u via de volgende pagina diverse online catalogi downloaden.

Het is al even geleden dat ik mijn bestelling geplaatst heb, wat is er gebeurd?
Na de eerste bevestiging van uw bestelling heeft u ook een te verwachte levertijd gekregen. Als uw bestelling al veel langer dan dat openstaat staat is deze waarschijnlijk in back-order. Als u wilt weten wanneer we uw bestelling verwachten kunt u contact met ons opnemen.

Ik vind het product dat ik zoek niet, kunnen jullie het speciaal bestellen?
Als u iets wat u nodig heeft niet kunt vinden op onze website kunnen we het wellicht speciaal voor u bestellen. Neem even contact met ons op, dan kunnen we u verder helpen.

Ik wil een groupbuy opzetten, kan ik daarvoor een korting krijgen?
Ja, neem contact met ons op om een groupbuy op te zetten zodat we u een aanbod kunnen doen en uit kunnen leggen wat de bedoeling is.

Hoe kan ik gesponsord worden?
Normaal gesproken doen we geen sponsoring. Maar als u met een uitgebreid project aan uw auto bezig bent kunt u wel in aanmerking komen voor een vaste korting op grotere afnames, neem hiervoor contact op met ons.

Hoeveel moet ik bestellen om in aanmerking te komen voor gratis verzending?
We geven nooit verzending weg maar bij grote bestellingen kunt u wel in aanmerking komen voor een korting.

Waarom is het product dat ik besteld heb ineens in backorder?
Backorders kunnen heel snel ontstaan en zijn niet te voorspellen. Als een product dat u besteld heeft niet op backorder was toen u het bestelde is dat geen garantie dat het later ook nog beschikbaar is.

Het product dat ik heb ontvangen lijkt niet helemaal op de foto op de website, hoe kan dit?
De foto`s die u op de site ziet zijn van custom auto`s. Door alle veranderingen die aan deze auto`s gedaan zijn kan het eindresultaat verschillend zijn. Zoals altijd, de foto`s zijn bedoeld om een idee te geven, in de kern zal het ontwerp altijd gelijk zijn.

Als ik mijn product ontvang en het bevalt me niet, mag ik heb dan retourneren?
Als u een product ontvangt en u bent niet tevreden, neem dan contact met ons op. We zullen proberen uw problemen uit de wereld te helpen of bieden aan om het product terug te nemen. Stuur nooit zomaar producten terug zonder eerst met ons te overleggen.

Zit er garantie op jullie producten?
Op een groot deel van onze producten zit garantie., Voor de garantie afhandeling verwijzen wij u graag naar de volgende pagina.

Ik heb gisteren al een e-mail gestuurd, waarom heb ik nog geen antwoord?
Door de grote hoeveelheid e-mail die wij binnenkrijgen kan het wel eens voorkomen dat beantwoording langer dan 1 werkdag duurt. We behandelen alle e-mail op volgorde van binnenkomst en vragen u hierbij enig geduld.

Kom ik met uw producten door de jaarlijkse APK Keuring?
Alle producten zijn officieel gezien alleen voor showgebruik. In werkelijkheid komt u met 99% van onze producten gewoon door de APK keuring. Mocht de APK keurder vragen naar een E-keurmerk dan mag u deze man vertellen zijn kennis te updaten, daar er volgens de huidige Nederlandse APK wetgeving GEEN E-KEUR nodig is.

Ik heb sommige van jullie producten op Ebay gevonden voor een gunstige prijs dan die van jullie, hoe kan dat?
Japtuning haar producten voornamelijk uit Nederland of via Nederlandse importeurs. Wij zorgen bij eigen import ervoor dat de invoerrechten, verzendkosten en BTW (21%) al verrekend zijn. Als deze kosten zijn in onze prijzen verrekend, wat dus niet zo is bij de Ebay-prijzen. Bijvoorbeeld: de Ebayprijs van 1 bumper is 150 dollar, omgerekend zo`n 125 euro. Verzending zal 150 euro zijn, invoeren 8%, BTW is 21% extra en het totaal kan zo uitkomen op 350 euro. Wij rekenen voor diezelfde bumper slechts 259 euro, zonder extra kosten maar wel MET service en garantie uiteraard.

Het blijkt dat mijn bestelling (gedeeltelijk) in `backorder` staat, wat betekend dat?
Backorder is een gebruikelijke term voor producten die wij niet op voorraad hebben en later geleverd worden. Meestal betekend dit dat onze leverancier het product ook niet op voorraad heeft en wij wachten op hun zending aan ons

Kunnen jullie mij extra foto`s geven van een bepaald product?
Soms is het mogelijk om meerdere foto`s te verkrijgen van een artikel, informeer bij ons mocht u meerdere foto`s zoeken van een bepaald artikel.

Kunnen jullie me specificaties over bijvoorbeeld het gewicht en afmetingen van een bepaald product sturen?
Nee, alle informatie die we over de producten hebben staat al in de productomschijving op onze website, we geven geen informatie over gewichten van wielen, maten van spoiler of de hoogte van een bumper, sorry.

Wat is er allemaal leverbaar voor mijn auto?

Japtuning biedt een zeer ruim assortiment autoaccessoires voor verschillende merken en modellen. Een selectie hiervan staat in de bekende AutoStyle catalogus, deze, hiernaast leveren wij het volledige assortiment van Sumex de E-Catalogi kunt u HIER vinden. Japtuning is dagelijks op zoek naar nieuwe artikelen. Wekelijks wordt ons assortiment groter en groter met artikelen die dus niet in de catalogi staan. Deze artikelen worden bekend gemaakt via onze website of via de Nieuwsbrief. Houdt dus regelmatig onze site in te gaten

© 2008 - 2015 Japtuning Automotive - www.japtuning.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by mijnwebwinkel