Navigatie

Vragen over Verzending.

De bezorgdienst staat bij me aan de deur, wat moet ik doen?
Controleer het pakket en controleer de inhoud op grote schades. Als alles correct geleverd is teken dan voor ontvangst. Als er problemen of schades zijn laat daar een notitie van maken voor u tekent. Maak indien mogelijk foto`s van de schade en neem zo snel mogelijk uiterlijk binnen 24 uur contact met ons op. Weiger aub NOOIT een pakket, dit zorgt alleen voor vertraging en extra kosten.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakket ontvang?
Maak een notitie bij de bezorger voordat u tekent voor ontvangst. Maak foto`s van de schade en neem zo snel mogelijk contact met ons op. Weiger aub nooit een pakket, dit zorgt alleen voor vertraging en extra kosten.

Hoe lang duurt het verzenden?
De verzendduur kan uiteen lopen van 2 tot 5 werkdagen binnen de E.U. of 1 tot 5 werkdagen binnen Nederland, afhankelijk van uw lokatie en het formaat van uw pakket.

Is het mogelijk om mijn pakket met spoed te verzenden?
Normaal gesproken niet, de kosten hiervoor zijn enorm hoog. Mocht u echt haast hebben dan kunnen we wel een uitzondering maken. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb mijn bestelling ontvangen en heb ervoor getekend, maar later heb ik schade ontdekt.
Als er bij ontvangst geen notitie is gemaakt van schade kan het product niet teruggestuurd worden. Als er eenmaal getekend is voor het pakket vervalt de verzekering op het pakket. u kunt nog proberen de schade via de transporteur te claimen.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn adres?
U kunt schattingen van verzendkosten vinden op de `verzendkosten pagina`. U kunt een precies bedrag te zien krijgen door alle gewenste artikelen op uw bestellijst te plaatsen. In de eerste stap van het betalingsproces krijgt u het exacte bedrag voor verzending al te zien. Zolang het betalingsproces nog niet door alle stappen is gelopen kunt u alle gegevens van uw bestelling nog wijzigen, ook welke producten u besteld.

Kunnen jullie een exacte tijd noemen waarop mijn bestelling bezorgd wordt?
Nee, dat kunnen we helaas niet. De exacte duur is afhankelijk van uw locatie, de grote van het pakket, het verzendbedrijf. Normaal gesproken kunt u pakketten verwachten tussen 09:00 en 18:00.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat het verzendbedrijf langskomt?
Geen zorgen, het verzendbedrijf zal een bericht in uw brievenbus achterlaten. Op dat bericht staat aangegeven of ze de volgende werkdag nog eens langskomen of misschien vragen ze u eerst te bellen om een afspraak te maken voor een tweede bezorgpoging. Het is voor het verzendbedrijf niet toegestaan om het pakket zomaar bij u voor de deur of bij de buren achter te laten als u niet thuis bent.

Kunnen jullie het verzendbedrijf vragen mij te bellen als ze bij met aan de deur staan?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. u zult thuis moeten zijn van 09:00 tot 18:00. Als u niet thuis bent zullen ze een bericht voor u achterlaten.

Waarom is de verzending van bumpers, motorkappen en stoelen zoveel duurder dan bij andere onderdelen?
Transporteurs baseren hun prijzen op volume-gewicht. Dit betekent dat een doos met een bumper slechts 15 kg kan wegen, maar toch als 120 kg gerekend kan worden door het grote formaat van de doos. We proberen altijd de gunstigste verzendprijs te regelen! We raden ook aan meer producten in 1 keer te kopen, zeker als u een bumper besteld, dan kunnen we nog veel meer producten in dezelfde doos kwijt zonder dat de verzendkosten daardoor toenemen.

© 2008 - 2015 Japtuning Automotive - www.japtuning.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by mijnwebwinkel