Vragen over Verzending.

De bezorgdienst staat bij me aan de deur, wat moet ik doen?
Controleer het pakket en controleer de inhoud op grote schades. Als alles correct geleverd is teken dan voor ontvangst. Als er problemen of schades zijn laat daar een notitie van maken voor u tekent. Maak indien mogelijk foto`s van de schade en neem zo snel mogelijk uiterlijk binnen 24 uur contact met ons op. Weiger aub NOOIT een pakket, dit zorgt alleen voor vertraging en extra kosten.

Wat moet ik doen als ik een beschadigd pakket ontvang?
Maak een notitie bij de bezorger voordat u tekent voor ontvangst. Maak foto`s van de schade en neem zo snel mogelijk contact met ons op. Weiger aub nooit een pakket, dit zorgt alleen voor vertraging en extra kosten.

Hoe lang duurt het verzenden?
De verzendduur kan uiteen lopen van 2 tot 5 werkdagen binnen de E.U. of 1 tot 5 werkdagen binnen Nederland, afhankelijk van uw lokatie en het formaat van uw pakket.

Is het mogelijk om mijn pakket met spoed te verzenden?
Normaal gesproken niet, de kosten hiervoor zijn enorm hoog. Mocht u echt haast hebben dan kunnen we wel een uitzondering maken. Neem hiervoor contact met ons op.

Ik heb mijn bestelling ontvangen en heb ervoor getekend, maar later heb ik schade ontdekt.
Als er bij ontvangst geen notitie is gemaakt van schade kan het product niet teruggestuurd worden. Als er eenmaal getekend is voor het pakket vervalt de verzekering op het pakket. u kunt nog proberen de schade via de transporteur te claimen.

Wat zijn de verzendkosten voor mijn adres?
U kunt schattingen van verzendkosten vinden op de `verzendkosten pagina`. U kunt een precies bedrag te zien krijgen door alle gewenste artikelen op uw bestellijst te plaatsen. In de eerste stap van het betalingsproces krijgt u het exacte bedrag voor verzending al te zien. Zolang het betalingsproces nog niet door alle stappen is gelopen kunt u alle gegevens van uw bestelling nog wijzigen, ook welke producten u besteld.

Kunnen jullie een exacte tijd noemen waarop mijn bestelling bezorgd wordt?
Nee, dat kunnen we helaas niet. De exacte duur is afhankelijk van uw locatie, de grote van het pakket, het verzendbedrijf. Normaal gesproken kunt u pakketten verwachten tussen 09:00 en 18:00.

Wat gebeurt er als ik niet thuis ben op het moment dat het verzendbedrijf langskomt?
Geen zorgen, het verzendbedrijf zal een bericht in uw brievenbus achterlaten. Op dat bericht staat aangegeven of ze de volgende werkdag nog eens langskomen of misschien vragen ze u eerst te bellen om een afspraak te maken voor een tweede bezorgpoging. Het is voor het verzendbedrijf niet toegestaan om het pakket zomaar bij u voor de deur of bij de buren achter te laten als u niet thuis bent.

Kunnen jullie het verzendbedrijf vragen mij te bellen als ze bij met aan de deur staan?
Nee, dat is helaas niet mogelijk. u zult thuis moeten zijn van 09:00 tot 18:00. Als u niet thuis bent zullen ze een bericht voor u achterlaten.

Waarom is de verzending van bumpers, motorkappen en stoelen zoveel duurder dan bij andere onderdelen?
Transporteurs baseren hun prijzen op volume-gewicht. Dit betekent dat een doos met een bumper slechts 15 kg kan wegen, maar toch als 120 kg gerekend kan worden door het grote formaat van de doos. We proberen altijd de gunstigste verzendprijs te regelen! We raden ook aan meer producten in 1 keer te kopen, zeker als u een bumper besteld, dan kunnen we nog veel meer producten in dezelfde doos kwijt zonder dat de verzendkosten daardoor toenemen.

© 2008 - 2018 japtuning.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.