Wat te doen bij transportschade.

Japtuning en haar leveranciers besteden veel zorg aan een degelijke verpakking en voldoende bescherming voor uw bestelling. Toch kan het voorkomen dat een product gedurende transport schade oploopt. Op deze pagina kunt u terugvinden wat u moet doen wanneer u onverhoopt een beschadigd product heeft ontvangen.

Er zijn twee situaties denkbaar:

(A) u ontdekt een beschadigde verpakking in het bijzijn van de transporteur.

(B) bij het openen van de verpakking ontdekt u schade aan bestelling.

U ontdekt een zichtbaar beschadigde verpakking in het bijzijn van de transporteur. 

Wanneer u tijdens de levering van uw bestelling duidelijke schade aan de verpakking vaststelt, laat de transporteur hier direct melding van maken. Daarnaast dient u binnen 24 uur Japtuning via email op de hoogte te stellen van de beschadiging. Vermeldt altijd uw naam, ordernummer van uw bestelling, omschrijving van de beschadiging en voeg een aantal duidelijke foto`s toe . Japtuning  zal direct een procedure starten en u vervolgens inlichten over de gang van zaken. Bewaar in ieder geval de originele verpakking en wacht op instructies van Japtuning.

U ontdekt schade aan uw product na opening van de verpakking.

Mocht u onverhoopt een beschadigd product in de verpakking vinden dan dient u binnen 24 uur Japtuning op de hoogte te stellen van de beschadiging via de email, voeg altijd een aantal duidelijke foto`s toe. Vermeldt in dit email bericht altijd uw naam, ordernummer en een omschrijving van de beschadiging. Japtuning zal direct een procedure starten en u vervolgens inlichten over de gang van zaken. Bewaar in ieder geval de originele verpakking en wacht op instructies van Japtuning.

Belangrijk:

Indien Japtuning niet binnen 24 uur na levering op de hoogte wordt gesteld van een beschadiging, loopt u de kans geen aanspraak meer te kunnen maken op de transportverzekering en zal de beschadiging niet worden vergoed.

Voor Wrap Folie's is elke garantie, restitutie en aansprakelijkheid met name uitgesloten in het geval van:

- Later aangebrachte schade's door eigen montage of onvakkundig handelen
- Schades op reeds aangebrachte Folie’s
- Schades op reeds gebruikte Folie’s
- Schades op folie’s welke na levering versneden zijn
- Schades op gebruikte en reeds weggegooide Folie's dan wel niet in stukken als volledige rollen


Bij Folie's geld dat deze geleverde producten in ongebruikte originele staat verkeren. Met originele staat wordt bedoeld dat het artikel niet is gebruikt, niet is beschadigd door gebruik of incompleet is door gebruik en in de originele verpakking zit.
Bij beschadigde geretourneerde Folie's wordt waardevermindering in rekening gebracht welke kan oplopen tot 100%.

Alle overige goederen welke reeds vernietigdweggegooid of niet meer in uw bezit zijn komen niet in aanmerking tot een eventuele restitutie of het retourrecht.

De door u ontvangen goederen dienen altijd in dezelfde staat en manier van verzending zoals op het moment van ontvangst naar ons geretourneerd te worden. 

Sorteer op
© 2008 - 2020 BrinkShops Wrapfolie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel