Hoe wordt mijn bestelling verzonden?

In bijna alle gevallen wordt je bestelling als pakket verzonden deze worden bezorgd door verschillende vervoerders.
Bestellingen die door de brievenbus passen (bijvoorbeeld stickers) worden als poststuk verzonden met PostNL, bezorgdagen maandag t/m zaterdag.

 

Kan ik een alternatief afleveradres opgeven?

Het is mogelijk om je bestelling op een ander adres te laten bezorgen. Dit kun je aangeven tijdens het bestelproces.

 

Ik heb meerdere producten besteld, worden deze in één keer bezorgd?

Wanneer je meerdere producten besteld hebt, streven wij ernaar om alles in 1 keer te versturen. De levertijd van de gehele bestelling is in dit geval gelijk aan die van het product met de langste levertijd. Wanneer een producten niet op voorraad is, zullen wij contact met je opnemen over de status van de bestelling.
Het is soms ook mogelijk dat er in overleg wordt besloten om het product na te leveren wanneer deze weer op voorraad is.

Wat als ik niet thuis ben?

Wanneer het pakket niet afgeleverd kon worden omdat er niemand op het adres aanwezig was, zal de bezorger een brief achterlaten. De vervoerder zal automatisch de volgende werkdag opnieuw proberen het pakket aan te bieden, op hetzelfde adres. Mocht er bij de 2e poging niemand aanwezig zijn, dan staat er in de brief dat het pakket afgehaald kan worden bij het dichtstbijzijnde depot.
Het is dus erg belangrijk dat je een afleveradres opgeeft waar iemand op de aangeven dag tussen 08:00 - 18:00 aanwezig zal zijn. Een alternatief adres opgeven is ook mogelijk.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Betaal slechts 1 keer verzendkosten per bestelling, ongeacht het aantal producten. De verzendkosten worden automatisch berekend door onze webshop. U ziet het totaal in Uw winkelwagentje Nog voordat u definitief de bestelling plaatst.

Meer over Verzendkosten


Wat als ik mijn bestelling defect ontvangen heb?

Wij besteden veel zorg aan een degelijke verpakking en voldoende bescherming voor uw bestelling. Toch kan het voorkomen dat een product gedurende transport schade oploopt. Hier kunt u lezen wat u moet doen wanneer u een beschadigd product heeft ontvangen.

Er zijn twee situaties denkbaar:

(A) u ontdekt een beschadigde verpakking in het bijzijn van de transporteur.
(B) bij het openen van de verpakking ontdekt u schade aan bestelling.

U ontdekt een zichtbaar beschadigde verpakking in het bijzijn van de transporteur. 

Het belangrijk dat je een ernstig beschadigde pakket nóóit in ontvangst neemt. Levert de transporteur een beschadigd pakket af, dan kun je deze weigeren. Neem daarna direct contact met ons op.
Als je een pakket met schade wel wilt accepteren, omdat de schade op het eerste gezicht lijkt mee te vallen, geef dan op het ontvangstbewijs aan dat je het pakket met schade hebt aangenomen. Daarnaast dient u binnen 24 uur contact met ons op te nemen over de beschadiging en voeg een aantal duidelijke foto`s toe.Wij zullen direct een procedure starten en u vervolgens inlichten over de gang van zaken. Bewaar in ieder geval de originele verpakking en wacht op instructies van ons.

U ontdekt schade aan uw product na opening van de verpakking.

Mocht u onverhoopt een beschadigd product in de verpakking vinden dan dient u binnen 24 uur contact met ons op te nemen, voeg altijd een aantal duidelijke foto`s toe. Wij zullen direct een procedure starten en u vervolgens inlichten over de gang van zaken. Bewaar in ieder geval de originele verpakking en wacht op instructies van ons.

Belangrijk:
Indien Japtuning niet binnen 24 uur na ontvangst van uw bestelling op de hoogte wordt gesteld van een beschadiging, loopt u de kans geen aanspraak meer te kunnen maken op de transportverzekering en zal de beschadiging niet worden vergoed.

© 2008 - 2017 Japtuning.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel