Een bestelling plaatsen in onze webshop gaat in een aantal eenvoudige stappen:

  1. Klik bij het gewenste artikel op 'In winkelwagen'. Staat er geen winkelwagentje bij het door u gewenste artikel, dan is het artikel momenteel niet bestelbaar via de webshop. 
  2. Wanneer u een product hebt toegevoegd komt het direct in uw winkelwagentje terecht.
  3. Wilt u direct afrekenen, dan klikt u op 'Afrekenen'. Hier ziet u een overzicht van uw bestelling
    Als u al een account heeft, kunt u hiermee inloggen. Heeft u nog geen account dan vult u uw gegevens in. Het is dus niet verplicht om een account aan te maken, maar het maakt de bestelprocedure bij een volgende bestelling wel eenvoudiger.
  4. U kunt in dit overzicht ook de verzendmethode kiezen. Uw bestelling kan ook gratis opgehaald worden in Ede of u kunt uw bestelling laten verzenden.
  5. Het is mogelijk om uw bestelling op een ander adres te laten bezorgen dan het adres dat u bij uw gegevens hebt opgegeven. Bij 'Ik wens een afwijkend afleveradres op te geven' klikt het aan en u kunt een afwijkend afleveradres ingeven.
  6. In onze webshop kunt u op verschillende manieren betalen; via iDeal, via creditcard (Mastercard en Visa), via PayPal of zelfs achteraf betalen.
  7. Bij stap 3 controleert u uw bestelling en rechts onderaan de pagina maakt u de bestelling definitief door op 'Bestelling bevestigen en Betalen' te klikken.

Nadat u uw bestelling hebt geplaatst ontvangt u automatisch binnen enkele minuten een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres. Als u geen bevestiging hebt ontvangen, kan het zijn dat er problemen zijn met de e-mailserver of dat het door u opgegeven e-mailadres onjuist is.

U kunt dan een e-mail sturen met daarin de juiste gegevens, de bestelde artikelen en het moment waarop u de bestelling hebt geplaatst. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen gedurende onze openingstijden op +31 (0) 318 250 202.

Het is een bekend probleem dat onze e-mailberichten naar Microsoft e-mailadressen zoals Icloud, Outlook, Hotmail, Live, en MSN in de map "Ongewenste mail" terecht komen. Controleer deze map altijd even. Gebruik bij voorkeur een ander e-mailadres.

 


Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Bestellingen worden bij ons op maandag t/m vrijdag verwerkt. Op zaterdag en zondag vindt er geen verzending plaats. Producten die op voorraad liggen worden binnen 48uur verstuurd***. Mits volledig betaald.


Indien de bestelling niet op voorraad ligt en de levering langer kan duren zullen wij z.s.m. contact met je opnemen**.
Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, verwerken wij op maandag en worden zo snel als mogelijk naar u verzonden. Mits op voorraad.

Bijna alle merk folie wordt voor u besteld bij onze leveranciers, heeft u met spoed iets nodig dan is het handiger voort even contact met ons op te nemen om teleurstellingen te voorkomen.

 

Kan een bestelling met spoed geleverd worden? 

Ja, voor de meeste bestellingen is het mogelijk om deze met spoed bezorgd te krijgen. Spoed levering voor Folie's is altijd maatwerk en brengt extra kosten met zich mee. Neem hiervoor altijd eerst contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.


Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Producten die op voorraad liggen heb je meestal de volgende werkdag in huis, dit is natuurlijk mede afhankelijk van de snelheid waarmee de pakketten verwerkt worden door onze vervoerders*.

Indien de bestelling niet op voorraad ligt kan de exacte levertijd soms wat lastiger te bepalen zijn. Om een zo uitgebreid mogelijk assortiment te kunnen aanbieden, zijn wij genoodzaakt te werken met verschillende leveranciers, hierdoor kan de levertijd soms verschillen tussen 2 en 7 werkdagen tot wel 6 weken.

We zullen je altijd op de hoogte brengen wanneer de levertijd langer is dan verwacht. Je kunt de bestelling dan altijd nog kosteloos annuleren.

De vervoerder bezorgt de bestelling tussen 08:00 en 18:00. Het is voor ons niet te zeggen hoe laat zij op de dag van aflevering langskomen. Het is daarom erg belangrijk dat je een afleveradres opgeeft waar iemand op de aangegeven dag tussen deze tijden aanwezig is om het pakket aan te nemen en te ondertekenen.

Een alternatief afleveradres opgeven kan natuurlijk ook, bijvoorbeeld een werkadres.


Waarom staat mijn pakket op niet overhandigd.

Soms kan het voorkomen dat de pakket chaufeur uw pakket vergeet aan te melden / scannen. Natuurlijk kunt u er vanuit gaan dat het paket wel verstuurd is. Uw tracking zal dan op een later tijdstip alsnog worden geactiveerd door het vervoerder, dit geburd automatisch na het verwerken van uw pakket in het distributie centrum.
 

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Als je zeker wilt weten dat een product op voorraad is, bel 0318-250202 of mail ons het artikelnummer door. Je ontvangt dan zsm de verwachte levertijd.

 

*Wij zullen er altijd ons uiterste best doen om de bestellingen zo snel mogelijk te verzenden, helaas kunnen we geen invloed uitoefenen op de transporteur. Houd er daarom wel rekening mee dat er altijd vertraging kan optreden tijdens het bezorgproces.
 

 



** in iedergeval binnen 10 werkdagen na ontvangst van de bestelling.

*** uitgezonderd merkfolie`s zoals 3M, Oracal, Avery enz. Feestdagen en overmacht uitgezonderd.

© 2008 - 2022 BrinkShops Wrapfolie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel