Garantie & klachtenprocedure bij aanschaf van Wrapfolie.

1. Hoe lang heb ik garantie op plakfolie?
Op al onze plakfolies en raamfolies geldt een wettelijke garantie van 6 maanden. Elke garantie en aansprakelijkheid is met name uitgesloten in het geval van:

• Nieuw lakwerk op voertuigen dat niet volledig droog of volledig uitgehard is op het moment van aanbrengen
• Krassen op lakwerk welke aangebracht zijn tijdens de montage, zogenoemde snijlijnen
• Aanbrengen op ongeschikte oppervlakken en op onprofessioneel geverfde oppervlakken
• Oppervlakken die niet op de juiste manier zijn voorbereid
• Gebruik van materialen in combinatie met materialen van andere fabrikanten / leveranciers
• Verschillende batches gebruiken voor het wrappen van één object
• Gebruik van producten of productcombinaties die niet worden aanbevolen voor de beoogde toepassing
• Ongepaste of onjuiste toepassing door ongeschoolde of niet-professionele wrappers / zelf aanbrengen
• Lakwerk dat loskomt bij het verwijderen van de folie en veranderingen in het lakwerk (bijvoorbeeld "spookbeelden")
• Folies die loskomen van gebogen ribbels met scherpe randen (vaak gezien in bedrijfsvoertuigen zoals bestelwagens of paneelwagens)
• Blootstelling aan de buitenlucht van de film kan leiden tot lichte kleurvervaging, geleidelijke verandering van glans en slijtage na verloop van tijd, wat niet wordt gedekt door een garantie.

Deze wijzigingen duiden niet op een product / productiefouten en vallen niet onder een garantie

2. Ik heb plakfolie met drukfouten ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer je bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 24uur na ontvangst en uiteraard voordat u de folie verwerkt heeft op eventuele drukfouten of vlekken. Heb je plakfolie met storende vlekken of drukfouten ontvangen? Meld dit dan uiterlijk binnen 24uur na ontvangst en uiteraard voordat u de folie verwerkt heeft via onze klantenservice. We zullen in dit geval het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.

3. De kleur van mijn plakplastic komt niet overeen met de afbeelding, wat nu?
We hebben geprobeerd de afbeeldingen zo goed mogelijk met de werkelijkheid te laten overkomen. Echter, kleuren kunnen altijd iets afwijken van wat jij op je beeldscherm ziet. Zet tien beeldschermen naast elkaar en je zult zien dat elk beeldscherm een kleur anders weergeeft. Als je twijfelt over een bepaalde kleur, vraag dan eerst een proef staaltje aan. Dit voorkomt teleurstellingen.

4. Ik heb een verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?
Controleer je bestelling direct na ontvangst, uiterlijk binnen 24uur na ontvangst en uiteraard voordat u de folie verwerkt heeft op juistheid en volledigheid. Heb je een verkeerd artikel ontvangen? Meld dit dan uiterlijk binnen 24uur na ontvangst en uiteraard voordat u de folie verwerkt heeft na ontvangst via onze klantenservice. We zullen in dit geval het artikel zo spoedig mogelijk omruilen.

 

© 2008 - 2021 BrinkShops Wrapfolie | sitemap | rss