Op deze pagina proberen we je zo goed mogelijk op de hoogte te houden van de ontwikkelingen en gevolgen van het pakket vertragingen als klant bij BrinkShops.

Vertraging bij de vervoerders

Samen hebben we afgelopen tijd veel extra pakketten verwerkt en we zien nog steeds een enorme stijging voor de komende tijd. We begrijpen heel goed dat deze aanpassing vervelend is voor jou en dat het jouw pakket vertraagt. Dit is in deze uitzonderlijke tijd nodig om zoveel mogelijk pakketten goed te kunnen verwerken en bezorgen. Houd voor een actuele status omtrent de ontwikkelingen deze pagina in de gaten.

Volgens alle berichten wordt het de komende December maand een compleet gekkenhuis bij de vervoerders. De druk en maatregelen wegens Covid-19 en de toename van online shoppen zorgden al voor een behoorlijke overload maar de komende feestdagen zal het absoluut (gaan) exploderen.

Wij zorgen er samen met onze partners voor dat de bestellingen absoluut netjes op tijd deur uit gaan, maar voor de verzending en aflevering van de goederen zijn wij helaas afhankelijk van deze vervoerders.
Ook deze vervoerders zetten alles op alles, maar.......

Voorkomen is beter dan genezen, zodoende mijn advies om "pro-actief" te bestellen en waar mogelijk extra ruimte in de planning te nemen. 

Voor vragen of bestellingen kun je ons bereiken via ons contactformulier of telefonisch via +31610819791. Helaas kan de reactietijd vanwege de omstandigheden iets langer zijn dan je van ons gewend bent. Op zaterdagen is onze klantenservice tijdelijk gesloten.

Bekijk hier de actuele informatie van PostNL betreffende de voorzorgsmaatregelen omtrent bezorgingen.
Bekijk 
hier de actuele informatie van GLS betreffende de voorzorgsmaatregelen omtrent bezorgingen.

Bedankt voor je begrip, we zien je graag terug op 
Brinkshops.com

Laatste update: 04-12-2020

© 2008 - 2021 BrinkShops Wrapfolie | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel